Politica de Livrare și Costuri – Marola.ro
1. Timp si Costuri de livrare
- Costul și timpul de livrare variază în funcție de adresa de livrare și greutatea coletului.
- Livrarea produselor este disponibilă prin fie prin flota Marola General Activities SRL, fie prin Fan Courier.
- Cost minim 35 lei / colet.
2. Transportul Produselor
- Flota proprie: Livrările se efectuează cu camioane de 3,5 tone, vehicule cu macara și alte mașini specializate pentru transportul materialelor grele, ideale pentru produse voluminoase sau grele.
- Servicii de curierat: Produsele care nu necesită transport specializat sunt livrate prin curieri parteneri.
3. Modalitatea de Livrare
- În funcție de specificul produselor comandate, livrarea poate fi realizată fie prin flota proprie Marola, fie prin servicii de curierat, sau chiar printr-o combinație a acestora.
- Confirmarea livrării: Consilierii de vânzări Marola pot contacta telefonic clientul pentru confirmarea detaliilor de livrare, în funcție de componența comenzii și tipul de livrare necesar.
4. Condiții Speciale de Acces și Descărcare
- Acces la locul de descărcare: Clientul trebuie să asigure accesul și să furnizeze personal pentru descărcarea produselor într-un timp rezonabil.
- În situația în care adresa de livrare este într-o zonă unde accesul este restricționat pentru vehicule mari, Marola își rezervă dreptul de a nu finaliza livrarea la acea destinație.
5. Produse pe Paleți și Politica de Returnare a Paleților
- Pentru produsele livrate pe paleți, clientul poate opta să returneze paleții în stare bună, să ofere paleți identici la schimb, sau să achite contravaloarea acestora.
- În cazul în care clientul achită paleții, aceștia vor fi incluși pe o factură separată și plătiți în numerar la recepția mărfii.
6. Serviciul de Descărcare Mecanizată
- Marola oferă, contra cost, serviciul de descărcare mecanizată pentru produsele grele, disponibil pentru comenzile cu minimum 1 palet. Acest serviciu are un cost de 15 lei/palet descărcat, acolo unde accesul permite acest tip de descărcare.
7. Termenul de Livrare al Produselor Comandate
- Flota proprie: Livrările realizate cu flota Marola se efectuează în aproximativ 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru plățile ramburs și card online, și în 2-4 zile de la confirmarea plății pentru transfer bancar.
- Curierat: Livrările prin curieri parteneri se efectuează în 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (plăți ramburs și card online) sau de la confirmarea plății (transfer bancar).
- În anumite cazuri, livrarea poate dura până la 14 zile lucrătoare, în funcție de tipul produselor sau locația de livrare.
8. Costuri de Transport
- Livrarea prin flota Marola:
- Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 2000 lei (TVA inclus), pentru o distanță de până la 5 km de depozitul Marola și cu o greutate maximă de 2000 kg.
- Pentru comenzi sub 2000 lei, costul de livrare va fi comunicat ulterior de consilierul de vânzări și va fi achitat înainte de livrare sau la livrare.
- Produse grele/agabaritice:
- Pentru distanțe de 0-5 km, se aplică un cost adițional de 5% din valoarea produselor grele si/sau agabaritice
- Pentru distante de 5-10 km, se aplică un cost adițional de 8% din valoarea produselor grele si/sau agabaritice
- Pentru distante de 10-50 km, se aplică un cost adițional de 13% din valoarea produselor grele si/sau agabaritice
- Servicii de curierat: Pentru comenzile livrate prin curier, costul de transport standard incepe de la 35 lei + 1,3 lei/kg suplimentar (TVA inclus), calculat în funcție de greutatea fizică sau volumetrică a coletelor, fără a depăși 2 m lungime, 1 m lățime și 30 kg.
9. Restricții de Livrare
- În cazul unor restricții meteo sau drumuri impracticabile, Marola își rezervă dreptul de a amâna livrarea până la remedierea situației.
- Clienții sunt rugați să urmărească actualizările comunicate de autorități privind drumurile închise, iar Marola nu poate fi responsabilă pentru întârzieri cauzate de astfel de restricții.